BWI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Bears with Issues
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

  Poll van de Week Nummer 7:Pip

Go down 
4 posters

Waarom komt pip toch altijd zo blij en gemotiveerd over?
Pip is voor de zoveelste keer op Hogger gewiped
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap40% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
B-Boy Pip heeft met z'n Crew Een Battle verloren op De Schoolplein
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap20% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Pip Zn neef heeft wel zoon irritante lelijk stront kop dat pip hier wel chagrijnig van moet worden
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap20% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Pip heeft nog niet ontdekt dat je met wow verder kan komen dan de character creation
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap0% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pip word nogal afgelijd als hij bij z;n vrienden zit(In de MannenClub)
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap20% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Pips breakdance school heeft een geld tekort omdat pip bij de sponsorloop zonodig weer een game card moest kopen,
 Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_lcap0% Poll van de Week Nummer 7:Pip I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 5
 

AuthorMessage
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 3:04 pm

Pips turn
Back to top Go down
Lacker

Lacker


Posts : 35
Join date : 2010-06-15
Age : 27
Location : Hillywood

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 5:10 pm

Ik snap het best, ik ben ook veel gewiped op Hogger omdat ik als lvl 30 Eele moest helpen met Hogger, mja
Back to top Go down
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 5:11 pm

Pip's neef zit niet eens naast me en ik heb al de stronthekel aan m
Back to top Go down
Ownminator

Ownminator


Posts : 21
Join date : 2010-06-16
Age : 35
Location : Hillywood

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 6:48 pm

Hij wiped altijd op Hogger. Pip speelt het spel nou al een aantal jaren maar het blijft moeilijk om te snappen dat je op lvl2 Hogger nog niet kan soloën
Back to top Go down
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 6:55 pm

dit kan inderdaad pas op lvl 3
Back to top Go down
Sweaper

Sweaper


Posts : 23
Join date : 2010-07-19

 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip EmptyMon Sep 20, 2010 7:12 pm

Volgens mij heeft Pippeboy een battle verloren, maar dat is heel logisch, hij zit in een rolstoel... En dan kan je niet optimaal breackdanse
Back to top Go down
Sponsored content





 Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 7:Pip    Poll van de Week Nummer 7:Pip Empty

Back to top Go down
 
Poll van de Week Nummer 7:Pip
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
»  Poll van de Week Nummer 8:Mitchell
» Poll van de Week Nummer 8:Jonathan
» Poll van de Week Nummer 9:Jeffrey
»  Poll van de Week Nummer 10:Roel
» Poll van de Week Nummer 11:Mark

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BWI :: Algemeen :: Onzin Topic-
Jump to: