BWI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Bears with Issues
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )

Go down 
5 posters

Waarom heeft arjen toch nog steeds zoon laag stemmetje?
Arjen ontvangt nog steeds fox kids en kijkt dit dus nog steeds in zijn vrijetijd.
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap0%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Arjen volgt pokemon nog steeds online op www.pokemonvoorkleinekindertjes.nl
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap40%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Arjen kijkt nog steeds elke ochtend Zijn oude BoesBoes videobanden terug
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap20%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Arjen is stiekem 8 omdat hij d8 dat de clan 10+ was.
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap20%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Arjen's AdamsAppel is nog niet ingedaald of volgroeid.weet ik veel ik ben ook weer niet zo goed in biologie.ook niet in nederlands want daar had ik ook nog maar net een 6 voor op mijn eindraport.dat zal wel in dit verhaal terug te lezen zijn.
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap20%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Arjen heeft een ziekte
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_lcap0%Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 5
 

AuthorMessage
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyMon Aug 30, 2010 5:59 pm

Arjens poll
Back to top Go down
xgodl1ke
Admin
xgodl1ke


Posts : 26
Join date : 2010-06-15

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyMon Aug 30, 2010 6:29 pm

volgensmij is het toch zijn adamsappel, maar adam was vroeg dus ik snap niet waarom het adamsappel heet want 14 is laat.
en ik houw van piemels en dikke jongens
Back to top Go down
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyMon Aug 30, 2010 6:38 pm

ik ga voor de boesboes videobanden
al moet hij hier wel afstand van gaan nemen want de videorecorder raken toch eens op jonge.
en mark met die uitleg had ik ook bijna daarop gestemt goed gevonden joh
Back to top Go down
Ownminator

Ownminator


Posts : 21
Join date : 2010-06-16
Age : 35
Location : Hillywood

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyTue Aug 31, 2010 9:45 pm

Als Arjen s'nachts in zijn bedje ligt, hoor ik hem wel eens op zolder schreeuwen in zijn slaap: gotta catch em all!
Back to top Go down
Sweaper

Sweaper


Posts : 23
Join date : 2010-07-19

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyFri Sep 03, 2010 6:22 pm

Als Eele zegt dat Arjen gotta catch em all zegt in zijn bed dan ga ik ook voor dat pokemon gedoe. En Arjen het is echt niets om je voor te schamen hoor knul! Er doen er wel meerdere pokemon



(ps arjen, ga jij naar de pokemondag?)
Back to top Go down
Youcantpass
Admin
Youcantpass


Posts : 117
Join date : 2010-06-15
Age : 29
Location : Millustown

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptySat Sep 04, 2010 12:02 am

roel aan jouw post te zien lijkt het net of Rick ook van pokemon houd
Back to top Go down
Lacker

Lacker


Posts : 35
Join date : 2010-06-15
Age : 27
Location : Hillywood

Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) EmptyMon Sep 06, 2010 6:42 pm

Ik hou inderdaad wel heel erg ven pokemon
Back to top Go down
Sponsored content





Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty
PostSubject: Re: Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )   Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje ) Empty

Back to top Go down
 
Poll van de Week Nummer 4:Arjen ( die knul met dat hoge stemmetje )
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Poll van de Week Nummer 12:Arjen
»  Poll van de Week Nummer 7:Pip
» Poll van de Week Nummer 3:Mark
»  Poll van de Week Nummer 5:Eele
»  Poll van de Week Nummer 8:Mitchell

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BWI :: Algemeen :: Onzin Topic-
Jump to: